Friday, February 25, 2011

Improve personal balance scorecard gift. But today is gift, volunteers donate needed! / Perlu Dermawan menyumbang Sumbangan Amal.

Enough! It’s really simple think but It’s difficult to be done. When we are hungry we could eat delicious food till full at stomach and we could not stop it at the way process eat till full, because it’s really delicious and satisfying. Enough just enough could be the process.
Like fasting. Need enough effective time we could account just eat oranges one to twelve?
Maybe four or six oranges it’s balanced condition. Example eat six oranges it good very good and give maximum delicious and satisfy. Enough just enough at six oranges its brilliant way to Growing with improve personal balance scorecard gift. But Today is the Gift, needed donate volunteers, don't you?


Keikhlasan Dermawan/relawan menyumbang Sumbangan Amal diperlukan!


Relawan atau dermawan diperlukan dalam proses pembangunan menuju baik. Keikhlasan perlu ditumbuhkan karena pendidikan agama untuk bekal pulang nanti, tetapi tingkatannya tergantung oleh individu masing-masing. Dibidang seni misalnya lukisan abstrak affandi ada yang mengerti  bagus dan ada yang tidak tahu sama sekali malah ada yang bilang jelek.  Kecukupan rasa mengerti harus diperlukan atau ditumbuhkan dari masyarakat awam. Misalnya kita bilang Putri Lady Diana itu cantik tetapi tidak semua orang bisa bilang begitu. Contoh lain bidang olahraga misalnya Rudi Hartono itu hebat dalam badminton tetapi zaman sekarang belum tentu banyak yang kenal kehebatannya. Begitulah rasa tidak pernah ada batasannya karena yang tahu kecukupannya hanya tingkatan batin kebaikan/keikhlasan sangat diperlukan ditumbuhkan.

No comments:

Post a Comment